Rysunek

Rysunek, malarstwo, kaligrafia, media, historia

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Candice Swanepoel

Znana modelka rodem z RPA...





Nie patrzmy na fotoszopa, który jest permanentny w tego typu zdjęciach...




Tym razem szkic rozpocząłem od oczu. Bazą było jedno oko, do którego domierzałem pozostałe elementy.



Realistyczność rysunku zapewniają drobiazgowe cienie i szczegóły. Oko ludzkie wychwytuje znacznie więcej niuansów, niż nam się wydaje...




To chyba najlepszy mój rysunek. Trzeci jaki w życiu zrobiłem - i oczywiście nadal nie skończony, ale już mi się nie chce przy nim grzebać...







Rysunek w naturze wygląda zdecydowanie lepiej niż skan, prezentowany na blogu.

Niektórzy twierdzą, że jest bardziej realistyczny niż wydrukowane zdjęcie.... no, nie licząc drobnych błędów... ;)







1 komentarz:

Anonimowy pisze...

This is the right webpage for everyone who hopes to find out about
this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
You definitely put a brand new spin on a topic that's been discussed for a long time.

Excellent stuff, just excellent!

Feel free to visit my weblog: panic away