Rysunek

Rysunek, malarstwo, kaligrafia, media, historia

piątek, 11 stycznia 2013

Dworzec kolejowy w Kartuzach

Uff..... ale szybko ten czas leci. W grudniu i styczniu miałem sporo roboty, ale też nieco pracowałem nad swoimi pomysłami.

Oto jeden z nich.





To szkic do projektu, który nazwałem Dworzec Kartuzy.

Budynek na zdjęciu to koncepcja w miejsce starej części magazynowej dworca.
Pierwotnie zresztą miał wyglądać zupełnie inaczej.







Chciałem nawiązać do istniejących elementów i do tradycji budowania takich obiektów (magazyn kolejowy).
A więc - obszerne zadaszenie i podwyższenie wzdłuż ściany podłużnej - taka niby rampa.
Ściany miały być wiązane belkami drewnianymi wypełnionymi czerwonym klinkierem.


A jednak pod wpływam chwili wyszło co innego...





Bardzo podobają mi się strzeliste sygnaturki. Dzisiaj już nikt takich nie robi... A ja chcę je mieć.



















Dzwon?? :)


Niech będzie: Hotel pod Złotym Dzwonem....



Brak komentarzy: