Rysunek

Rysunek, malarstwo, kaligrafia, media, historia

piątek, 23 listopada 2012

Piękna Lamarre


Po niezbyt udanym, acz pełnym nadziei, początku, pokusiłem się o kolejny rysunek.








Korzystałem z powyższego zdjęcia – niestety nie jest zbyt ostre, ani szczegółowe. Nie jest też wcale duże.

Wydruk z komputera A4 odwzorowałem ołówkiem.

Wiem, zaraz ktoś powie, że nie powinno się rysować ze zdjęć. Ale o tym potem....




Na włosach z lewej strony widać pofalowaną kartkę - to było dużo ołówka...


Rozpocząłem od ogólnego szkicu, a potem zacząłem uszczegóławiać głowę i na gotowo nakładać cienie.


Efekt?


Ze względu na kolor włosów używałem dużo miękkiego ołówka. Mimo że się starałem, rysunek zakrywałem czystą kartką papieru – praca jest „brudna”.

Dla mnie to najważniejszy zarzut.

 
 

 

Rysunek oczywiście nie jest doskonały, buzia nadal nie zachowuje proporcji.

Ale to dopiero moja d r u g a praca w życiu. Jestem umiarkowanie zadowolony. Widać wyraźnie podobieństwo, choć moja Lamarr ma takie inne spojrzenie....

Takie bardziej: „uhmmm?” Jakby coś sobie dedukowała w głowie...
To po prawdzie moja cecha... :P


Jaki Pan taki kram – jaki autor taka praca? 
Coś w tym chyba jest....



Tu widać wyraźnie pierwszy ogólny szkic


Praca jest oczywiście nie skończona, od czerwca 2012..

I raczej taka pozostanie....









Brak komentarzy: